Test

Veelgestelde vragen

Klik op de vragen hieronder om het antwoord uit te klappen. 

Veel gestelde vragen Spaaractie

De actievoorwaarden kunnen verschillen per winkel.
De actievoorwaarden zijn terug te vinden op de spaarkaart van de winkel.

Nee, zegels kunnen alleen bij de kassa worden uitgegeven.

Zegels worden enkel meegegeven wanneer je voor een bepaald bedrag aan boodschappen doet bij 1 van de deelnemende winkels. Je kunt ze niet kopen.

Nee, er is geen maximaal aantal zegels dat je kan ontvangen.

Aan elke actie zijn wettelijke regels verbonden waar wij ons aan moeten houden. Statiegeld, tabakswaren, geneesmiddelen, babyvoeding tot 1 jaar, loten en telefoonkaarten vallen buiten het bonbedrag waaraan het aantal bestekzegels wordt gekoppeld.

De actievoorwaarden kunnen verschillen per winkel.
De actievoorwaarden zijn terug te vinden op de spaarkaart van de winkel.

Er is geen limiet aan het aantal producten dat je kunt sparen.

Nee, dit is niet mogelijk. Zie de actievoorwaarden op de spaarkaart van de deelnemende winkels.

Op verschillende plekken in de winkel staan de spaarkaarten. Bijvoorbeeld in de display en bij de kassa. Kun je ze niet vinden? Vraag het bij de servicebalie van je winkel.

Nee, dit is niet mogelijk. De actievoorwaarden kunnen verschillen per winkel.
De actievoorwaarden zijn terug te vinden op de spaarkaart van de winkel.

Voor een actuele lijst van de deelnemende winkels klik hier. Let op: de actielooptijd kan verschillen per winkel.

  • Bestekset 4-delig
  • Serveerlepel
  • Taartvorkjes
  • Latte Macchiato/yoghurt lepels
  • Saladecouvert 2-delig
  • Steak bestekset 4-stuks
  • Kinderbestekset 4-delig
  • Taartschep
Ja. Klanten hebben vanaf het aankoopmoment 2 jaar garantie op het bestek. De garantie is niet van toepassing op professioneel/commercieel gebruik, normale slijtage, schade door schokken/vallen. Tijdens de actieperiode retourneert de klant het defecte product in de winkel waar het product is verkregen.

Indien je tijdens de actieperiode een probleem hebt met een Auerhahn bestekonderdeel, dan retourneer je deze rechtstreeks in de winkel waar je het product hebt gekocht. De winkelier is je graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Dit kan enerzijds door je het aankoopbedrag terug te geven of door het product direct om te ruilen voor een nieuw product.

Na de actieperiode
Indien je na de actieperiode een probleem hebt met een Auerhahn bestekonderdeel, neem dan contact op met de onze E-Care afdeling.

Product of reparatie aanmelden? Klik hier

Tijdens de actieperiode
Contact opnemen winkel waar je het product hebt gekocht.

Na de actieperiode
E-care afdeling;

Product of reparatie aanmelden? Klik hier

Veel gestelde vragen Bestek

De besteksets zijn allemaal gemaakt van hoogwaardig 18/10 roestvrij staal, gegarandeerd vaatwasmachinebestendig, zuurbestendig, zeer duurzaam en gemakkelijk schoon te maken. Wij adviseren je wel om de juiste producten te gebruiken en op de juiste manier. Spoel direct na gebruik voedselresten af van het bestek en laat het er niet te lang op zitten voordat het schoongemaakt wordt.

  • Bestek moet niet heel nat of vochtig achtergelaten worden
  • Wanneer bestek in de vaatwasser wordt gereinigd, plaats het dan in het bestekbakje met de handgrepen naar beneden gericht.
  • Verwijder zo snel mogelijk het bestek zodra de vaatwasser klaar is met het programma en droog indien nodig nog even na. Indien dit niet mogelijk is, open dan de deur van de vaatwasser na het beëindigen van het programma, zodat stoom kan ontsnappen en het bestek niet te lang vochtig blijft.
  • Wij adviseren om na het bijvullen van zout de vaatwasser eenmalig even leeg te spoelen.

Neem het bestek uit de vaatwasser, indien mogelijk direct na de spoelcyclus, of zorg er tenminste voor dat de vochtige lucht is afgezogen. Gebruik alleen goede kwaliteit vaatwasmiddelen en glansspoelmiddel en volg de instructies van de fabrikant op de verpakking. Veel Alles-in-1 tabletten gebruiken zowel glansspoelmiddel en zout. Dit zorgt voor een overdosis. Vlekken of verkleuringen op bestek kunnen verwijderd worden met bijvoorbeeld pure glansspoelmiddel.

De oorzaken van roest op bestek komen vaak door niet vaatwasmachine bestendige producten in de vaatwasser, beschadigde bestekmandjes of roestdeeltjes in het vaatwasmiddel. Schoonmaken met te weinig of te veel schoonmaakmiddel of voedselresten die er te lang op zitten (zoals zout), kunnen roestvorming veroorzaken. Eventuele roestvorming kan in de beginfase verwijderd worden met het WMF Purargan verzorgingsproduct.

De verandering in de oppervlakte komt door corrosie van het materiaal. Vooral zout, dat veel gebruikt wordt in gerechten en ook in de vaatwasser, kan corrosie versterken. Advies: laat bestek niet te lang ongewassen. Maak het snel schoon, eventueel indien nodig voorwassen. Wanneer je het in de vaatwasser doet, plaats het dan met de handgreep naar beneden in het bestekmandje. Indien mogelijk, verwijder het bestek direct uit de vaatwasser zodra het programma klaar is, of zorg ervoor dat stoom weg kan door de deur iets te openen.