Test

Contact

Om je snel van een antwoord te voorzien hebben we de veelgestelde vragen voor je verzameld. Mocht je vraag hier niet tussen staan neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.

Tijdens de actieperiode

Indien je tijdens de actieperiode een probleem hebt met een Auerhahn bestekonderdeel, dan retourneer je deze rechtstreeks in de winkel waar je het product hebt gekocht. De winkelier is je graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Dit kan enerzijds door je het aankoopbedrag terug te geven of door het product direct om te ruilen voor een nieuw product.

Na de actieperiode

Indien je na de actieperiode een probleem hebt met een Auerhahn bestekonderdeel, neem dan contact op met onze E-Care afdeling.

Product of reparatie aanmelden? Klik hier

Lopende acties

Voor een overzicht van deelnemende winkels en actielooptijden klik hier.

Groupe SEB Nederland

Voor vragen m.b.t. de Auerhahn actie of de WMF groep in het algemeen:
contact-nl@wmf.com